We zijn beter geworden in samenwerken en communiceren

Mploy heeft binnen onze organisatie dat stukje extra samenwerking en een nog betere communicatie bewerkstelligd, waardoor het vertrouwen onderling tussen MT/managers en medewerkers, naast een hoger ontwikkelde betrokkenheid, is bereikt.

Klanten worden gelukkig en blij van een tevreden medewerker en vice versa. Dat zie je absoluut terug in minder interne kosten door onder meer afname van het verzuim en daling in het verloop. Afname is er ook in externe kosten, doordat de positieve uitstraling van uw organisatie als voorbeeld gaat dienen voor klanten die graag zaken met u willen doen en net zo willen werken als u dat doet. Ook uw bedrijfsprocessen zullen aanmerkelijk efficiënter verlopen.

Als ervaren bedrijfsarts vind ik de inzet van middelen zoals een Preventief Medisch Onderzoek (PMO), Klanttevredenheidsonderzoek (KTO) of medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) een belangrijke activiteit die u zelf wellicht ook zou willen inzetten of al misschien al hebt ingezet. Met bovenstaande activiteiten is het namelijk goed mogelijk een beter inzicht te krijgen in specifieke problemen die in een bedrijfsonderdeel spelen. Met de uitkomsten zul je echter vervolgens ook aan de slag moeten gaan en juist daar kan Mploy u bij helpen.”

Agaath Koemeester, Bedrijfsarts

Bedrijfsartsplus

Lees wat andere klanten van Hét Fundament vinden